20 اردیبهشت؛ برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در همدان
کد خبر: 3707539
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

20 اردیبهشت؛ برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان عنوان کرد: مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه مسابقات در همدان 20 و 21 اردیبهشت ماه در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار خواهد شد.

مجتبی جمالی، رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات قبل مسابقات قرآن اوقاف به عنوان رسمی و فنی‌ترین مسابقات باهدف نهادینه کردن مفاهیم تعالی بخش قرآن و نشر و بسط فضای معنوی و عطرآگین این مصحف شریف در جامعه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه زمان برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه مسابقات در شهرستان‌های استان متفاوت است گفت: این دور از مسابقات در شهرستان همدان 20 و 21 اردیبهشت ماه در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار خواهد شد.
جمالی با بیان اینکه مهلت ثبت نام در مسابقات قرآن به اتمام رسیده است اضافه کرد: تنها شرکت کنندگان رشته معارف می توانند تا 10 اردیبهشت ماه جهت ثبت نام به سایت Www.QuranIran.ir مراجعه کنند.
رئیس اداره قرآن اوقاف استان گفت: رشته‌های این دور از مسابقات حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء،۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، تواشیح، تفسیر قرآن کریم، تفسیر نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در دو بخش بانوان و آقایان است.
وی با بیان اینکه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در چهار مرحله شهرستان، استان، کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود بیان کرد: نفرات اول تا سوم هر رشته در دو بخش بانوان و آقایان به مسابقات استانی راه خواهند یافت.
گفتنی است؛ مرحله استانی این دور از مسابقات قرآن اوقاف، یکم تیر تا ۶ مرداد ماه۹۷ و مرحله کشوری آن نیز ۱۰ تا ۲۵ مهر سال آینده برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha