جانبازان در استمرار ارزش‌های اسلامی یاری‌گر ما باشند
کد خبر: 3707473
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
حسینی مکارم؛

جانبازان در استمرار ارزش‌های اسلامی یاری‌گر ما باشند

گروه جامعه ــ ‌سرپرست شهرداری تهران ضمن اشاره به تلاش مجموعه همکاران در شهرداری تهران برای تحقق ماموریت‌های فرهنگی، اجتماعی و حفظ و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: امید می‌رود جانبازان عزیز در استمرار ارزش‌های اسلامی و تحقق ماموریت‌‌‌ها و اهداف فرهنگی و اجتماعی یاری‌گر ما باشند.

جانبازان در استمرار ارزش‌های اسلامی یاری‌گر ما باشند

به گزارش خبرنگار ایکنا، همایش بزرگداشت روز جانباز با شعار «همراز با شقایق» صبح امروز اول اردیبهشت‌ماه با حضور سمیع‌الله حسینی مکارم، سرپرست شهرداری تهران، رضا جلالی، مدیرکل امور جانبازان شهرداری تهران و جمعی از جانبازان و خانواده‌های آنان در در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

جلالی در ابتدای این همایش با اشاره به‌افتخار آفرینی ایثارگران، اظهار کرد: افتخار داریم میزبان جانبازی باشیم که سکان‌دار سرپرستی شهرداری است. این روزها درگیر اجرای ماده ۱۷ هستیم و قرار است از این رهگذر تسهیلانی در اختیار جانبازان قرار داده شود.

بعد از این سخنان، حسینی مکارم سرپرست شهردار تهران، با تبریک اعیاد شعبانیه و زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهیدان انقلاب اسلام و دفاع مقدس، گفت: وظیفه خود می‌دانم به‌پاس داشت روز جانباز این روز را به شما تبریک بگویم.

‌سرپرست شهرداری تهران ضمن اشاره به تلاش مجموعه همکاران در شهرداری تهران برای تحقق ماموریت‌های فرهنگی، اجتماعی و حفظ و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی، گفت: امید می‌رود جانبازان عزیز که برای حفظ نظام اسلامی، انقلاب و ارزش‌ها از جان خودشان مایه گذاشتند، در استمرار ارزش‌های اسلامی و تحقق ماموریت‌‌‌ها و اهداف فرهنگی و اجتماعی نیز به ما کمک کنند.

انتهای پیام

captcha