جزئیات برنامه‌های دومین دوره مسابقات قرآن طلاب حوزه‌های علمیه جهان اسلام
کد خبر: 3707419
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

جزئیات برنامه‌های دومین دوره مسابقات قرآن طلاب حوزه‌های علمیه جهان اسلام

گروه حوزه‌های علمیه ــ جزئیات برنامه‌های دومین دوره مسابقات قرآن طلاب حوزه‌های علمیه جهان اسلام که روز‌های اول تا پنجم اردیبهشت در قم برگزار می‌شود، اعلام شد.

جزئیات برنامه‌های دومین دوره مسابقات قرآن طلاب حوزه‌های علمیه جهان اسلام

به گزارش ایکنا؛ دومین دوره این مسابقات با حضور ۷۱ طلبه ایرانی و غیرایرانی از بیش از ۴۰ کشور جهان در روز‌های یادشده در سالن پیامبر اعظم (ص) مدرسه علمیه امام کاظم (ع) در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل و خطابه قرآنی برگزار خواهد شد.

روز گذشته، ۳۱ فروردین‌ماه به‌تدریج متسابقین از کشور‌های مختلف وارد ایران شده و مورد استقبال قرار گرفتند و از صبح امروز اول اردیبهشت‌ماه نیز کارگاه‌های توجیهی با هدف آشنایی بیشتر آنان با رشته‌های مسابقه در حال برگزاری است.

عصر امروز از ساعت ۱۸ آئین افتتاحیه این مسابقات با حضور مدیر حوزه‌های علمیه برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان به زیارت حرم کریمه اهل بیت (س) می‌روند و فردا، دوم اردیبهشت نیز مسابقات در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و بعد از نماز مغرب و عشاء شرکت‌کنندگان به دیدار آیت‌الله العظمی مکارم می‌روند.

ادامه مسابقات در روز دوشنبه و دیدار با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از دیگر برنامه‌های این روز است و روز سه‌شنبه، سوم اردیبهشت نیز مرحله نهایی و یا فینال این رقابت‌ها در نوبت صبح انجام و عصر این روز نیز اختتامیه مسابقات با سخنرانی آیت‌الله العظمی سبحانی برگزار خواهد شد.

حرکت به مشهد و زیارت بارگاه منور حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و حرکت به سمت تهران و دیدار روز پنجشنبه با مقام معظم رهبری نیز برنامه‌های دو روز پایانی این مسابقات است.

انتهای پیام

 

captcha