اعلام اسامی 4 راه‌یافته وزارت دفاع به مسابقات حفظ قرآن نیروهای مسلح ایران و عمان
کد خبر: 3705012
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

اعلام اسامی 4 راه‌یافته وزارت دفاع به مسابقات حفظ قرآن نیروهای مسلح ایران و عمان

گروه مسابقات ـ اسامی چهار نفر از راه‌یافتگان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مسابقات حفظ قرآن نیروهای مسلح ایران و عمان اعلام شد.

مجید گلشادی، مدیر دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ ضمن بیان این مطلب گفت: هشتمین دوره مسابقات مشترک حفظ قرآن کریم میان حافظان قرآن شاغل در ارتش کشور عمان و نیز منتخبان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از 26 تا 30 فروردین‌ماه در کشور عمان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه چهار نفر از این نیرو نیز از جمله 16 شرکت‌‌کننده در این مسابقات هستند، عنوان کرد: هادی تکیه در رشته حفظ کل، علی اصغر صادقی در رشته حفظ 18 جزء، عبدالله الله‌وردی‌زاده در رشته حفظ 10 جزء و سیدمهدی شفاعتیان در رشته حفظ شش جزء از جمله این راهیافتگان هستند.
گلشادی با اشاره به اینکه طی این رقابت‌ها 16 نفر از متسابقان ایرانی و 16 نفر از متسابقان عمانی باهم به رقابت می‌پردازند، بیان کرد: این کاروان بامداد 26 فرودین‌ماه به کشور عمان اعزام می‌شوند و بامداد 31 فروردین‌ماه به ایران بازمی‌گردند.
وی تصریح کرد: مدیریت این کاروان با دارالقرآن ناجا است و رشته‌های این مسابقات به دلیل اینکه حافظ‌های کشور عمان در این رشته‌ها آماده رقابت بوند به صورت عرف و استاندارد بین‌المللی کشور ما نیست. اما نکته قابل توجه این است که نفرات راه‌یافته از نیروهای مسلح کشورمان هرساله با نفرات سال گذشته تغییر می‌کند، چون نیروهای مسلح کشورمان از حافظان و قاریان مستعد و خوبی برخوردار است، اما شرکت‌کنندگان نیروهای عمانی عموماً تکراری است.
مدیر دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: مسابقات قرآن نیروهای مسلح هر دوسال یکبار است که یک بار در ایران و بار دیگر به میزبانی عمان برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: اردوی آمادگی و مرخصی تشویقی برای شرکت‌کنندگان این نیرو به مسابقات قرآن نیروهای مسلح کشورهای ایران و عمان در نظر گرفته شده است. امیدواریم امسال نیز شاهد کسب رتبه‌های برتر از سوی متسابقان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باشیم.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۴:۲۱
0
0
عبداله الله وردی زاده حائز رتبه اول شد. از سایر عزیزان خبر ندارمبرای سلامتی همه این عزیزان صلوات..
محمد رضا رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۷:۰۵
0
0
باسلام خدمت همه عزیزان من هم به آقای الله وردی زاده تبریک عرض میکنم.با آرزوی سربلندی و سرافرازی برای همه عزیزان
حسین سیفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۱:۵۱
0
0
عرض تبریک دارم خدمت مهندس الله وردیزاده
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۴:۳۰
0
1
ارزوی موفقیت برای همه عزیزان..
captcha