شبکه قرآن در نوروز ۹۷ براساس آرای جشنواره سین‌سیما
کد خبر: 3704171
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

شبکه قرآن در نوروز ۹۷ براساس آرای جشنواره سین‌سیما

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ طبق آرای أخذ شده مردمی بر اساس آرای جشنواره مردمی سین سیما، برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما در نوروز 97 مخاطبان فراوانی داشته است.‌

دیده شدن شبکه قرآن سیما در نوروز ۹۷ بر اساس آرای جشنواره مردمی سین سیما

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، جشنواره مردمی سین سیما که به همت معاونت سیما و اداره‌کل روابط عمومی رسانه ملی در نوروز ۱۳۹۷ برگزار شد، روزهای پایانی خود را سپری می کند و قرار است روز ۲۵ فروردین مصادف با مبعث حضرت رسول اکرم (ص) برترین های نوروزی تلویزیون از نگاه مردم معرفی شوند.
شبکه قرآن و معارف سیما نیز در کنار دیگر شبکه‌های عمومی و تخصصی حضوری چشمگیر و مؤثر (با توجه به تخصصی بودن این شبکه و مخاطبانش) در این جشنواره داشت.
شرکت این شبکه در ۷ بخش از ۱۰ بخش این جشنواره نشان از متنوع بودن برنامه ‌های این شبکه قرآنی و معارفی دارد که ۳ بخش مابقی مربوط به آثار نمایشی بوده که با توجه به سیاستگذاری این شبکه در این بخش‌ها نامزدی نداشته است.
حال اینکه در مواردی هم با آرای مردمی، نامزدهای شبکه قرآن و معارف سیما در جایگاه‌های مناسبی نسبت به نامزدهای دیگر شبکه های تخصصی و در رقابت با شبکه های اصلی و عمومی بدست آورده است.
به عنوان مثال و بر اساس کانالهای مجازی سین سیما در پیام رسان سروش ، نامزدهای شبکه قرآن و معارف سیما از جمله سید وحید مرتضوی با کسب حدود ۳۰۷ هزار رای مردمی در رتبه سوم بهترین مجریان مرد، حدیث بندگی با حدود ۴۱ هزار رای در رتبه سوم بهترین مستند، پرسمان با حدود ۵۰ هزار رای در رده پنجم بهترین برنامه های گفتگو محور قرار گرفته اند و این امر محقق نمی شد جز دیده شدن این شبکه توسط شما مخاطبان عزیز تلویزیون و لطفی که به خدمتگزاران خود داشتید.
با توجه به اینکه آرای قطعی و تجمیع شده دو سامانه رای دهی معرفی شده از سوی عوامل جشنواره (پیام‌رسان سروش و شماره گیری ۱۶۲) هنوز اعلام نشده است، انتظار می‌رود با اعلام نهایی تعداد آرای اخذ شده مردمی، رای مردم به نامزدهای این شبکه افزایش چشمگیری خواهد داشت و منتخبین قرآنی و معارفی سیمای رسانه ملی در جایگاه قابل توجهی قرار گیرند.

انتهای پیام

captcha