اپلیکیشن سوگ کوثر منتشر شد
کد خبر: 3693226
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)؛

اپلیکیشن سوگ کوثر منتشر شد

گروه فناوری اطلاعات ــ همزمان با ایام شهادت بی‌بی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) نرم‌افزار اندرویدی «سوگ کوثر» تولید و عرضه شد.

«سوگ کوثر» جدیدترین نرم‌افزار موسسه نور منتشر شد

حجت‌الاسلام‌ سیداحمد الحسینی؛ مدیر ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ با اشاره تولید جدیدترین محصول این موسسه همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: جدیدترین نرم‌افزار این موسسه با عنوان «سوگ کوثر» در قالب یک اپیلکیشن چند منظوره منتشر شد.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این نرم‌افزار افزود: این نرم‌افزار در 8 بخش شامل «کلام وحی، احادیث، دعا و زیارت، پرسمان فاطمی، مقالات، شعر فاطمی، معرفی کتاب مرتبط با حضرت فاطمه(س) و نگارخانه» طراحی و تولید شده است.

حجت‌الاسلام‌ الحسینی ادامه داد: در قسمت کلام وحی این نرم‌افزار، متن آیات مرتبط با مقام و جایگاه حضرت زهرا(س) به همراه ترجمه، تفسیر و ترتیل آیات آمده است. همچنین در بخش احادیث، مجموعه‌ای از احادیث حضرات معصومین(ع) درباره مقام فاطمه زهرا(س) به همراه احادیثی از حضرت زهرا(س) در موضوعات مختلف اجتماعی، اعتقادی و ... قرار گرفته است.

مدیر ارتباطات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور با بیان اینکه در بخش‌های دیگر این نرم‌افزار به پرسش‌هایی درباره مصحف، مقام برتری حضرت زهرا(س) و مکان دفن ایشان پاسخ داده شده گفت: مقالات مختلفی درباره سبک زندگی، سیره فردی و اجتماعی و مقام و منزلت ایشان منتشر شده است.

به گزارش ایکنا؛ علاقه‌مندان جهت تهیه این نرم‌افزار می‌توانند بر روی این لینک و یا عدد 1 را به شماره 738650 ارسال و لینک دانلود آن را دریافت کنند. دانلود این اثر تا سه روز اول به صورت رایگان است.

انتهای پیام/

captcha