فردا آخرین فرصت جست‌وجوی هوایی هواپیمای گم‌‌شده
کد خبر: 3693210
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹
محمدی‌نسب به ایکنا خبر داد:

فردا آخرین فرصت جست‌وجوی هوایی هواپیمای گم‌‌شده

گروه سلامت ــ دبیرکل جمعیت هلال احمر اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی، فرصت جست‌وجوی لاشه هواپیما محدود است و تنها تا فردا می‌توانیم به جست‌‌وجوی هوایی این لاشه هواپیما در مناطق مورد نظر پرداخت.

فردا آخرین فرصت هواپیمای گم‌ شده
محمود محمدی‌نسب، دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ با بیان اینکه تنها تا فردا می‌توانیم به جست‌وجوی هوایی لاشه هواپیمای آسمان در محدوده مورد نظر ادامه دهیم، اظهار کرد: این مسئله به دلیل پیش‌بینی بارش برف بوده و عملا این امکان را از ما می‌گیرد که بتوانیم به جست‌وجو‌های بیشتر ادامه دهیم.
وی افزود: برای امروز نیز ما می‌توانیم تنها تا ۲ ساعت دیگر به به عملیات جست‌وجو ادامه دهیم، مسأله ۲ ساعت دیگر برای عملیات به دلیل فرارسیدن شب و نبود بالگرد دید در شب نیست، بلکه مسأله شرایط آب و هوایی بوده و این مهم موجب می‌شود عملا نتوانیم به جست‌وجوی لاشه هواپیما اقدام کنیم.
محمدی‌نسب یادآور شد: به هر حال موضوع بالگرد دید در شب نیز از جمله نیاز‌هایی است که ما برای هر زمان به آن نیاز داریم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵ بالگرد در منطقه حضور دارند، گفت: ۳ بالگرد جمعیت هلال احمر و ۲ بالگرد نهاد‌های نظامی در حال گشت‌زنی هستند، ضمن اینکه نیروی امداد و نجات استان‌های اصفهان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و لرستان نیز در این منطقه حضور داشته و دو گروه نیروی امداد کوهستان استان‌های مرکزی و همدان نیز به صورت انتظار حضور دارند.
انتهای پیام/
captcha