ابتکاری قابل تحسین در شبکه قرآن سیما
کد خبر: 3692648
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

ابتکاری قابل تحسین در شبکه قرآن سیما

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ بسیاری از حافظان قرآن از اینکه در مراسم‌ و همایش‌ها فرصتی به حافظان برای ارائه توانمندی‌هایشان داده نمی‌شود، گلایه‌مند هستند و شبکه قرآن می‌تواند این فضا را به خوبی مهیا سازد.

به گزارش ایکنا؛ یک قانون نانوشته اما مورد اهتمام و احترام در کشورمان این است که هر مراسمی با تلاوت قرآن کریم آغاز می‌شود و این شروع را به یک قاری توانمند می‌سپارند که بستگی به هر مراسمی از تلاوت قاری ممتاز تا بین‌المللی آن هم به شیوه قرائت تحقیق بهره می‌برند.
ویژه‌برنامه فاطمی «عطر یاس» شب گذشته، 28 بهمن‌ماه در حرکتی نو و قابل تحسین، آغاز برنامه‌اش را به یک حافظ کل قرآن کریم که رتبه‌دار در مسابقات بین‌المللی اندونزی است، سپرده بود و این‌بار شاهد تلاوت تحقیق نبودیم، بلکه ترتیل زیبایی را از یک حافظ قرآن شنیدیم.
بسیاری از حافظان قرآن از اینکه در مراسم‌ و همایش‌ها فرصتی به حافظان برای ارائه توانمندی‌هایشان داده نمی‌شود، گلایه‌مند هستند و این گلایه به حقی است؛ از سویی دیگر، شواهد نشان می‌دهد که عموم مردم اقبال بیشتری به شنیدن ترتیل قرآن دارند و این موردی است که حافظان عزیز قرآن به راحتی می‌توانند به این نیاز عموم مردم پاسخ دهند. حرکت شبکه قرآن به این سو قابل توجه است و امید است که همچنان با دعوت از دیگر حافظان قرآن که اغلب از مرتلان توانمند هستند، این موقعیت را برای بینندگان خود مهیا سازند تا بیشتر با حافظان و مرتلان کشورمان آشنا شوند.


در ادامه تلاوت ترتیل محمود نوروزی، حافظ بین‌المللی از سوره مباره دهر را می‌شنوید.

صدیقه صادقین
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۵:۵۷
0
0
البته آقای نوروزی در زمینع تلاوت تحقیق هم مسلط هستن الحمدلله
captcha