3 دی‎ماه؛آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای «ابوذر»
کد خبر: 3675208
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
کوشکی خبرداد:

3 دی‎ماه؛آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای «ابوذر»

گروه فرهنگی: مسئول بسیج رسانه لرستان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره استانی «ابوذر» را تا سوم آذرماه اعلام کرد و گفت: با توجه به درخواست هنرمنداو اصحاب رسانه مسئولان جشنواره رسانه‌ای ابوذر تصمیم به تمدید مهلت ارسال آثار تا سوم دی گرفته‌‌اند و این مهلت به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، عبدالرضا کوشکی، مسئول بسیج رسانه استان لرستان امروز، دوم دی‎ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشنواره ابوذر، مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تاپایان روز سوم دی‎ماه جاری اعلام کرد و گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره اواسط دی‌ماه امسال برگزار خواهد شد و مهلت ارسال آثار به این جشنواره سوم دی‎ماه است و این تاریخ دیگر تمدید نخواهد شد.
کوشکی با اشاره به این‌که این جشنواره توسط سازمان بسیج رسانه در سطح کشور برگزار می‌شود و امسال اولین سالی است که جشنواره ابوذر در لرستان برگزار می‌شود استقبال اصحاب رسانه استان از این جشنواره را مثبت ارزیابی کرد و افزود: برترین‌های مرحله استانی این جشنواره به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.
مسئول بسیج رسانه لرستان با یادآوری این‌که این جشنواره با همکاری سازمان بسیج و صدا و سیما برگزار می‎شود، ادامه داد: فراخوان بخش استانی این جشنواره از مهرماه سال‌جاری منتشر شده و آثار ارسالی باید در قالب عکس، خبر، یادداشت، گزارش، مستند، کلیپ و کاریکاتور باشند.
وی افزود: آزاداندیشی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، مسائل صنفی خبرنگاران، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و عمل انقلابی (انقلابی‌گری) موضوعات این جشنواره هستند کما اینکه آثار باید در بازه یک‌ساله آذر ۹۵ تا آذر ۹۶ تولید و منتشر شده باشند.
کوشکی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دفتر سازمان بسیج لرستان واقع در خرم‌آباد، خیابان انقلاب، روبروی پادگان ۰۷، کوچه ایثارگران ارسال کرده و یا به‌صورت حضوری تحویل دهند.
این مسئول یادآور شد: همچنین می‌توانند از طریق آدرس تلگرامی abozar_l@ یا آدرس ایمیل abozar.l@chmail.ir آثار خود را برای جشنواره ارسال کنند.

captcha