عدم تحقق 70 درصد منابع درآمدی بودجه 96 شهرداری/تلاش برای اتخاذ تدابیر جدید در تدوین بودجه سال97
کد خبر: 3674488
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷

عدم تحقق 70 درصد منابع درآمدی بودجه 96 شهرداری/تلاش برای اتخاذ تدابیر جدید در تدوین بودجه سال97

گروه اجتماعی: رییس شورای شهر سلماس با اشاره به عدم تحقق 70 درصد منابع درآمدی بودجه 96 شهرداری گفت: سعی داریم در تدوین بودجه سال 97 شهرداری تدابیری جدیدی در نظر بگیریم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی امروز ۲۸ آذر، سلیمان خانی رئیس شورای اسلامی شهر سلماس ، در نشست خبری مشترک شهردار سلماس و رئیس شورای اسلامی این شهر با اصحاب رسانه اظهار کرد: منابع درآمدی ما متاسفانه محدود است و ٧٠درصد درامدها در سال جاری تحقق نيافته و هزينه هاي عمراني نيز بسيار است و لازم است تا در این زمینه اقدامات لازم را در بودجه سال 97 پیشبینی کنیم.

وی با انتقاد از اینکه همه ساله بودجه شهرداری سلماس بصورت تکراری و با الگوگیری از سالهای قبل تدوین می شود، افزود : تلاشمان این است تا در تدوین بودجه سال 97 با اتخاذ برخی تدابیر و پیشبینی برخی موارد بودجه متوازنی تنظیم کنیم تا مشکلی در این خصوص پیش نیاید.

رئیس شورای اسلامی شهر سلماس در خصوص منطقه ویژه اقتصادی سلماس نیز گفت : این منطقه که به سازمان همیاری شهرداری های استان واگذار شده بود ؛ متاسفانه مبلغ ۳ میلیارد تومان بدهی را به شهرداری سلماس تحمیل کرد.

خانی بیان کرد: شرکت مشاور منطقه ویژه سلماس با کمترین مبلغ بین شرکت ها انتخاب شده و در کمترین بازه زمانی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و در این خصوص نیز نماینده ای تام الاختیار به عنوان دبیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی مشکلات اجرایی را با جدیت در حال پیگیری است.

وی در ادامه با اشاره به حواشی ایجاد شده در انتخاب شهردار سلماس اظهار کرد: از اصحاب محترم رسانه كه در راستاي اين انتخاب مارا ياري كردند تشكر مي كنم چرا که نظرسنجي در فضاي مجازي در انتخابمان بسيار تاثيرگذار بود.

سلیمان خانی در خصوص تحميل راي از سوی برخی مسئولین به اعضاي شورا یاد آور شد: در روز اول مسئوليت ام گفتم شورا سياسي نخواهد بود و با نماينده دولت و نماينده مردم تعامل خواهيم داشت فارغ از توجه به شخصيت حقيقي آنها ،با هيچ شخص مشكلي نداريم.

captcha