پاسخ جالب همسر شهید «نوید صفری» به پیام تسلیت شهاب مرادی
کد خبر: 3668879
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

پاسخ جالب همسر شهید «نوید صفری» به پیام تسلیت شهاب مرادی

گروه جهاد و حماسه: همسر شهید نوید صفری در پاسخ پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی، از وی خواسته است تا دعا کند که ثابت قدم و ادامه دهنده راه و مسیر و هدف همسر شهیدش باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام شهاب مرادی به مناسبت شهادت شهید نوید صفری از رزمندگان مدافع حرم، جملاتی کوتاه برای همسر این شهید بزرگوار که از شاگردان کلاس مجردهای این مدرس دوره‌های خانواده بود نگاشته که با پاسخ این زن بصیر و دلیر همراه بوده است.

متن یادداشت استاد مرادی برای همسر شهید صفری به شرح ذیل است:

«دختر خوب و صبورم سلام. خبر شهادت همسر محترمتان را امروز از خواهرانت در گروه اجرایی کلاس مجردها شنیدم و مرا غمگین کرد؛ هر چند شهید نظر به وجه خدا می‌کند و مست وصال است و خودش شاد است و مهمان فضل لطف و مهربانی خداست و همین‌ها موجب آرامش و سکینه و صبوری شماست، اما ما غمگین شدیم و برای صبوری شما و برای علو درجات آن شهید سعید دعا می‌کنیم. به شما و همه بازماندگان محترم آن شهید گرامی تبریک، تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و برایش مغفرت روزافزون و رضوان الهی را خواستارم. ان شاء الله که در روز جزا از شفاعت شهدا برخوردار شویم. ششم آذر ۹۶ . شهاب مرادی.»

همسر شهید نیز در پاسخ صبورانه و پر از ایمان این گونه در جواب آموزگار خود نوشته ‌است:

«استاد گرانقدرم. پیام شما دلگرمی دخترتان است. همیشه به داشتن استادی همانند شما به خودم می‌بالیدم و به همسرم می‌گفتم من خیلی مدیون شما هستم. آنچه که از شما در کلاس آموختم در همه لحظات زندگی‌ام تاثیرگذار بوده است. برایم دعا کنید ثابت قدم و ادامه دهنده راه و مسیر و هدف همسر شهیدم باشم.»

گفتنی است سلسله نشست‌های کلاس مجردها که هم اکنون در پایان دوره ششم است در هر دوره به صورت رایگان درصدد آموزش زندگی مومنانه به دختران و پسران آماده ازدواج بوده و با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی تاکنون شاهد حضور هزاران جوان علاقه‌مند بوده است.

captcha