حکومت اسلام و مستضعفین به حضرت ولی‌عصر(عج) خواهد رسید
کد خبر: 3666515
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۵
حسینی:

حکومت اسلام و مستضعفین به حضرت ولی‌عصر(عج) خواهد رسید

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه سیرجان گفت: امروز هم می‌دانیم با مقاومت و ایستادگی همانطور که بر ستمگرانی همچون صدام و داعش پیروز شدیم و آنان نابود شدند رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا هم از بین خواهند رفت و حکومت اسلام و مستضعفین به حضرت ولی‌عصر(عج) خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، امام جمعه سیرجان در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان با تبریک پیروزی نیروهای مقاومت بر حکومت خودخوانده داعش گفت: داعش نتیجه تلاش و سیاست دولت‌های مختلف آمریکا و رژیم صهیونیستی است که امروز متلاشی شد.
وی بیان کرد: این ضربه تنها به داعش نبود بلکه به دولت‌های قبلی و فعلی آمریکا و صهیونیست‌ها و نوکرانشان در منطقه بود که امروز قدرت سپاه اسلام و نیروهای مقاومت را به دنیا ثابت کرد.
حجت‌الاسلام حسینی گفت: این پیروزی را به مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی و ملت‌های مسلمان در منطقه اعم از ایران، سوریه، عراق و لبنان و ... تبریک می‌گوییم و همه باید همچنان آمادگی خود را حفظ کنیم و لحظه‌ای از توطئه و نیرنگ دشمنان غافل نمانیم.
وی افزود: شعار و حرف همیشگی مسلمانان این است که ما می‌توانیم و این توانستن که امروز جهان استکبار را شکست داد در قالب ایستادگی و مقاومت است و این سلاح مقاومت را امروز همه ملت‌های منطقه دارند و هرگز این اقتدار را از دست نمی‌دهند و با این اقتدار ظلم و ستم را در منطقه از بین خواهیم برد.
امام جمعه سیرجان گفت: وعده پیروزی را خداوند به حق داده است و ما بعد از انقلاب به واضح این وعده را بیشتر دیدیم و امروز هم می‌دانیم با مقاومت و ایستادگی همانطور که بر ستمگرانی همچون صدام و داعش پیروز شدیم و آنان نابود شدند رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا هم از بین خواهند رفت و حکومت اسلام و مستضعفین به حضرت ولی‌عصر(عج) خواهد رسید.
وی هفتم آذر ماه روز نیروی دریایی را به همه دریادلان و نیروهای مستقر در سیرجان تبریک گفت و افزود: این روز یادآور دلاورمردی‌های نیروی دریایی در انهدام نیروی دریایی رژیم بعث عراق، حماسه ناوچه قهرمان پیکان، نقش نیروی دریایی در پیروزی هشت سال دفاع مقدس و اقتدار کشور ما در عرصه جهانی در دریا است که به همه آنان درود و سلام می‌فرستیم.
امام جمعه سیرجان با تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) و تبریک آغاز ولایت حضرت مهدی(عج) گفت: جشن پیروزی بر داعش را همراه با جشن آغاز ولایت حضرت مهدی(عج) را روز سه‌شنبه آینده در این شهرستان برگزار می‌کنیم و از همه مردم برای حضور در این مراسم دعوات می‌شود.
حجت‌الاسلام حسینی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و تأکید کرد: بر اساس آیات قرآنی و سخنان نبی اکرم این فریضه موجب اصلاح جامعه می‌شود و ما مؤظف هستیم در برابر هر خطا و معصیت آشکار بی‌تفاوت نباشیم بلکه تذکر دهیم و توجه به رعایت امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان

captcha