بسیج در همه‌ ابعاد بی‌بدیل است
کد خبر: 3666514
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۴
مهدی‌زاده:

بسیج در همه‌ ابعاد بی‌بدیل است

گروه سیاست و اقتصاد: امام‌ جمعه بافت گفت: بسیج در همه‌ ابعاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی بی‌بدیل است و هر جریانی که بخواهد مقابل بسیج قرار گیرد، آن زمزمه و آن حنجره، زمزمه و حنجره‌ استکبار، آمریکا و انگلیس است که به‌وسیله‌ ملت نابود و بریده خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده، امام‌ جمعه بافت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و گرامیداشت آغاز امامت امام زمان(عج) گفت: آغاز امامت امام زمان(عج) روزی است که بشریت در ظل ولایت و امامت ایشان قرار گرفت.
وی ضمن گرامیداشت هفته‌ بسیج افزود: بسیج در همه‌ ابعاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی بی‌بدیل است و هر جریانی که بخواهد مقابل بسیج قرار گیرد، آن زمزمه و آن حنجره، زمزمه و حنجره‌ استکبار، آمریکا و انگلیس است که به‌وسیله‌ ملت نابود و بریده خواهد شد.
حجت‌الاسلام مهدی‌زاده اشاره‌ای به نقش بسیج در نابودی داعش و نقش برآب کردن توطئه‌های استکبار در منطقه کرد و گفت: امروز این آرامش و امنیت را مرهون دلاوری و غیرتمندی نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و عمدتاً بسیج هستیم.
وی بیان کرد: می‌بینیم که چگونه با رشادت‌ها و جان‌فشانی این عزیزان، مدافعان حرم و شهدا، به ویژه رشادت‌های فرمانده‌ رشید سپاه قدس حاج قاسم سلیمانی توانستند این غده‌ سرطانی را از جغرافیای جهان جدا کنند و به دنیا ثابت کنند هر جنایت و توطئه‌ای علیه نظام مقدس اسلامی روبه شکست خواهد رفت.
امام‌ جمعه بافت نسبت به تأسیس دفتر اتحادیه اروپا در ایران واکنش نشان داد و تأکید کرد: اتحادیه اروپایی که به دنبال مبارزه با انقلاب اسلامی است حامی مخالفان نظام و حمایت‌کننده از هم‌جنس‌گرایان است. اتحادیه اروپایی که به دنبال این است ایران از محور مقاومت حمایت نکند و از ما می‌خواهد که فعالیت موشکی خود را محدود کنیم حال جای تعجب است که عده‌ای از مسئولان با ذوق‌زدگی به دنبال تأسیس دفتر اتحادیه اروپا هستند.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان
captcha