فرهنگ بسیجی گسترش پیدا کند
کد خبر: 3666513
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۲
جعفری:

فرهنگ بسیجی گسترش پیدا کند

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه کوهبنان گفت: باید تلاش شود فرهنگ بسیجی، مدیدیت جهادی و فرهنگ کار و تلاش گسترش پیدا کند همه باید از این فرهنگ برخوردار شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان در خطبه‌های نماز جمعه کوهبنان گفت: زلزله کرمانشاه امتحانی برای استان‌های غرب کشور و البته برای همه مردم ایران بود عمق فاجعه زیاد است و هنوز هم برخی مردم از امکانات و کالاها محروم هستند که کمک‌های مردم به آنها ضروری است.
وی به پیروزی امت اسلامی و نیروهای مقاومت بر استکبار جهانی و صهیونیست‌ها و گروه تکفیری داعش اشاره کرد و افزود: کمک‌های مالی و خدمات دشمنان را شاهد بودیم اما نیروهای بسیجی ید واحده در برابر دشمنان شدند تا شاهد پیروزی بودیم.
امام جمعه کوهبنان بیان کرد: با وجود تلاش دشمنان فرهنگ بسیجی در جهان نفوذ کرد لذا در عراق و سوریه نیروهای مقاومت و بسیجی تشکیل شدند و به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی پیروزی‌ها را شاهد بودیم.
حجت‌الاسلام جعفری تصریح کرد: باید تلاش شود فرهنگ بسیجی، مدیدیت جهادی و فرهنگ کار و تلاش گسترش پیدا کند همه باید از این فرهنگ برخوردار شوند.
وی اظهارکرد: در بحث اقتصاد باید تلاش شود تا متکی به نفت نباشد و اقتصاد از دست دشمنان نجات پیدا کند که فرهنگ بسیجی می‌تواند در بحث اقتصاد مقاومتی گام‌هایی خوبی بردارد.
امام جمعه کوهبنان تأکید کرد: در بحث فرهنگی فضاهای مجازی خطراتی به‌دنبال دارد که با فرهنگ بسیجی می‌توان مدیریت کرد.
منبع: ستاد نمازجمعه استان کرمان
captcha