امروز تفکر بسیجی فراتر از مرزهای کشور به اوج رسیده است
کد خبر: 3666502
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
فرماندار آستارا:

امروز تفکر بسیجی فراتر از مرزهای کشور به اوج رسیده است

گروه اجتماعی: رنجکش گفت: تفکر بسیجی امروز در فراتر از مرزهای کشورمان نیز به اوج رسیده است و ما آن را در قالب مدافعان حرم می‌بینیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، یونس رنجکش، فرماندار شهرستان آستارا امروز، 3 آذر به مناسبت هفته بسیج در جمع فعالان جبهه فرهنگی بسیج در آستارا، اظهار کرد: بسیج از یادگاران بی ‌نظیر حضرت امام در دوران پرافتخار دفاع مقدس است که در آن مقطع از حیات انقلاب اسلامی، این تفکر به پشتیبانی از عرصه‌های دفاع از کشور درآمد و امروز نیز با توجه به عرصه های متنوع و ماموریت های مختلفی که برای بسیج تداعی شده است شاهد فعالیت‌های چشمگیری در این زمینه هستیم.

وی یادآور شد: همه آنانی که دل در گرو انقلاب اسلامی و نظام در مسیر تعالی ایران اسلامی دارند و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند، یک بسیجی می باشند و باید این تفکر با فرهنگ‌سازی فراگیر شود.

این مقام مسئول گفت: تفکر بسیجی امروز در فراتر از مرزهای کشورمان نیز به اوج رسیده است و ما آن را در قالب مدافعان حرم می‌بینیم که در سوریه در مسیر اهداف متعالی نظام اسلامی چه جانفشانی ها که نکردند و پایان عمر داعش را نیز مدیون خون این عزیزان هستیم.

رنجکش عنوان کرد: هرچه داریم از برکت خون شهیدان است و شجاعت و جانفشانی آنان، امنیت را برای ما به ارمغان آورده است.

فرماندار آستارا با بیان اینکه در مسئولیتهای مختلف نیازمند تفکر بسیجی هستیم، تصریح کرد: تخصص، تعهد، پاکدستی و امانتداری از ویژگی های تفکر بسیجی است.

وی افزود: دغدغه های اجتماعی زیادی در جامعه به ویژه آستارا وجود دارد که با فعالیت جوانان بسیجی در طرح ها و برنامه های فرهنگی برطرف خواهد شد.

رنجکش بسیج را مظهر اخلاص دانست و گفت: برای حل بسیاری از مشکلات کشور نیازمند فرهنگ سازی هستیم و تلاشی که باید همه گیر شود. از همین رو امروز نیازمند یک حرکت بسیجی وار هستیم، حرکتی که اثرگذار باشد و در حقیقت هر کس در هر جایگاهی است باید با نگاه بسیجی و تخصصی مسئولیت اجتماعی خود را بپذیرد و اثرگذار باشد.

فرماندار آستارا خاطرنشان کرد: این شهرستان نگاه خاص مسئولان را می‌طلبد تا بتوانیم در مسیر کنترل آسیبها و جریانسازی حرکت کنیم.

captcha