انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات سیاسی دنیا را برهم زد
کد خبر: 3666489
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
به همت بسیج؛

انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات سیاسی دنیا را برهم زد

گروه اجتماعی : مسیول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: انقلاب اسلامی ایران به همت بسیج و به عنوان اولین انقلاب در جهان تمام معادلات سیاسی دنیا را برهم زد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی امروز 3 آذر حجت الاسلام نجف قلیزاده سرایی مسیول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در سخنرانی قبل از خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: بسیج به عنوان حماسه آفرین و ایستادگی در برابر نظام سلطه استکبار جهانی و بازوی توانند نظام توانسته تاثیری در چهار دهه انقلاب داشته باشد.

وی ادامه داد: امام راحل بعد از پیروزی انقلاب فرمان تشکیل بسیج را به عنوان  یک تفکر جهانی داد که در مقابل استکبار ایستادگی کرد و معادلات سیاسی دنیا را بر هم زد.

ای مقام مسیول اظهار کرد: تنها انقلابی که معادله سیاسی دنیا را بهم زد انقلاب اسلامی ایران است و جوامع بشری دیدند که در طول 8 سال دفاع مقدس ملت مقتدر ایران برای همیشه در مقابل نظام سلطه پیروز شدند و نظام سلطه و ابهت ابرقدرتهای دنیا را بهم زدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه گروهک تکفیری داعش زایده نظام سلطه بود، اظهار کرد: امروز شکست این گروهک تکفیری هیمنه و اقتدار آمریکا را زیر سوال برد و به برکت همین بسیج و اقتدار جبهه مقاومت، نظام سلطه نمی تواند قدرت خود را بازسازی کند.

وی با اشاره به اینکه دنیا بداند زمان خیانت در رو تمام شده است، بیان کرد: اقتدار نظامی ایران است که به دنیا ثابت کرده است اگر کسی جرات کند به این خاک ضربه بزند سیلی سختی را از فرزندان دلیر این سرزمین خواهند خورد.

حجت الاسلام سرایی ادامه داد: مکر و حیله نظام سلطه حفظ اسرائیل از هر گونه جنگ است ولی دنیا بداند وعده مقام معظم رهبری در خصوص نابودی رژیم صهیونسیتی قطعا تحقق می یابد زیرا این ملت در حمایت از دین خدا به پا خواسته و خداوند نیز پشتیبان این دلیر مردان است.
captcha