پس از داعش باید مراقب فتنه‌‌های جدید آمریکا و اسرائیل باشیم
کد خبر: 3666429
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
سردار غیب‌پرور:

پس از داعش باید مراقب فتنه‌‌های جدید آمریکا و اسرائیل باشیم

گروه سیاسی: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تبریک نابودی شجره خبیثه داعش گفت: البته باید همواره هوشیار بود که استکبار جهانی به ویژه آمریکا دست از سر انقلاب اسلامی برنمی‌دارد و رژیم صهیونیستی آرام نخواهد نشست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، به مناسبت هفته بسیج پیش از خطبه‌‌های نماز جمعه این هفته به سخنرانی پرداخت.
وی ابتدا با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که به دستان توانای امام راحل عظیم الشأن غرس شد. بسیج معجزه انقلاب اسلامی و امید آینده مستضعفان جهان است و باید استمرار انقلاب اسلامی را در حیات طیبه بسیج جستجو کرد.
غیب‌پرور تبریک دوم را به نابودی داعش اختصاص داد و گفت: این پیروزی اعجاب‌آور و معجزه‌آسایی بود که در جبهه مقاومت اسلامی رخ داد و خدا را شکر که خواب نامبارک  خبیثان عالم تعبیر نشد و گروه‌های تکفیری، خاصه داعش، که می‌خواستند به نام اسلام و رسول خدا(ص) جنایت کند نابود شد.
رئیس سازمان بسیج اظهار کرد: البته در این میان افراد مظلوم زیادی شهید شدند، مردمان زیادی آواره شدند و خانه‌های زیادی ویران شدند اما به برکت رهبری حکیمانه انقلاب اسلامی، ایستادگی و فداکاری مجاهدان راه خدا، مظلومیت شهدا و خانواده‌های صبور و بزرگوار انها خداوند نصر و پیروزی راعنایت فرمود نه آنطور که در محاسبات ما بود بلکه کار خدا، خدایی بود و به این ترتیب طومار بدصفتان پیچیده شد.
وی افزود: البته باید همواره هوشیار بود که استکبار جهانی به ویژه امریکا دست از سر انقلاب اسلامی برنمی‌دارد و رژیم صهیونیستی آرام نخواهد نشست. تجربه انقلاب به ما آموخته که آنها فتنه پشت سر فتنه برای ما طراحی می‌کنند و ما باید با بصیرت، دقت، استقامت و توکل به خدا پای انقلاب بایستیم.  
وی با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی نماد و سمبلی از خیل عظیم مجاهدان است، گفت: بسیج و فرهنگ بسیجی است که چنین پیروزی‌هایی را رقم می‌زند.
غیب‌پرور با بیان اینکه در بسیج به چند اصل مهم معتقدیم گفت: اولین اصل ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری  است و آن روز که از این اصل غفلت کنیم دچار خسران جبران‌ناپذیر خواهیم شد. اصول دیگر شامل روحیه تحول‌خواهی و انقلابی‌گری، اعتقاد به حرکت رو به جلو است.
وی ادامه داد: بسیجی در جا نمی‌زند، اهل تصلب از یک سو و اهل مماشات با نااهلان نیست. بسیجی بی‌هیاهو اغست و در عین ایثارگی به دنبال نام و نشان نیست. بسیجی دشمن‌شناس و دشمن‌ستیز و اهل بصیرت است. بسیجی حتما یک عنصر فرهنگی در تراز انقلاب اسلامی است.
رئیس سازمان بسیج عنوان کرد:  بسیجی ان زمان به کمال می‌رسد که خادم بودن مردم را باور کند. افتخار ما در بسیج این است که شأن‌مان نوکری مردم است و بسیج این را نه در شعار که در عمل اثبات کرده است. لذا یکی از شئونات مهم بسیج خدمت‌رسانی است.
غیب‌پرور ابراز کرد: در حادثه زلزله کرمانشاه فرزندان بسیجی از همان لحظه اول وارد عمل شدند و اکنون قرارگاه شهید جعفری بسیج در کرمانشاه مستقر و در حال خدمات‌دهی است. این خهدامات در روزهای اول خدمات اورژانسی و ضروری بود و در این روزها خدمت اصلی ایجاد سرپناه برای هموطنان عزیزمان است. لذا کار بسیج فرهنگی و خدمت‌رسانی از جنس انقلابی و تحول‌خواهی است.
وی با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم بسیج در عرصه فرهنگی مربوط به فضای مجازی است، گفت: قرار نیست فضای مجازی قتلگاه جوانان انقلابی باشد و این توطئه عظیم علیه انقلاب اسلامی است. لذا بسیج تصمیم دارد در فضای مجازی به جد و با قدرت ورود پیدا کند و لذا اولویت بسیج در این حوزه ارتقای سواد فضای مجازی، حضور در شبکه‌های اجتماعی و تشکیل قرارگاه‌های سایبری است.
رئیس سازمان بسیج در پایان با تأکید براینکه ما تمام ملت ایران را بسیجی می‌دانیم، گفت: همه احاد ملت ایران که دل در گرو انقلاب، رهبری و شهدا دارند حتما بسیجی هستند و لذا می‌توانیم ادعا کنیم یک جمعیت 80 میلیونی بسیجی داریم.  
captcha