حافظان قرآن کریم کجوار تجلیل شدند + تصاویر
کد خبر: 3642409
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

حافظان قرآن کریم کجوار تجلیل شدند + تصاویر

گروه فعالیت‌های قرآنی: 180 حافظ قرآن کريم عضو مهد قرآن آذربايجان‌شرقي با حضور نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه تبريز در منطقه کجوار تبريز تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، 180حافظ قرآن کريم عضو مهد قرآن آذربايجان‌شرقي با حضور حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه تبريز در منطقه کجوار تبريز تجلیل شدند.
حافظان قرآن کریم کجوار تجلیل شدند+تصاویر

حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، در این مراسم، با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامي در تربيت 10 ميليون حافظ قرآن کريم تأکيد کرد: بايد با برنامه ريزي، سهم استان را در ارتباط حفظ قرآن کريم معين و آن را محقق کنیم و در اين خصوص مسئولان مربوطه به خصوص مديران کل اوقاف، فرهنگ و ارشاد اسلامي و تبليغات اسلامي مسئوليت اصلي را برعهده دارند.

امام جمعه تبريز ضمن قدرداني از همت اهالي و خيرين منطقه کجوار در تأسيس مهد قرآن و برگزاري کلاس 0157هاي قرآن گفت: تربيت 23 حافظ کل قرآن کريم در اين منطقه بي نظير است و بايد روح امام خميني را دعاگو باشيم که احياگر قرآن در اين دوران هستند.

رحيم وظيفه شعاع، مدير مهد قرآن استان آذربايجان‌شرقي نیز با ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي مهد قرآن حضرت فاطمه زهرا(س) منطقه کجوار تأکيد کرد: همت عالي اهالي متدين، جوانان و قرآن آموزان اين منطقه در انجام فعاليت‌هاي قرآني بي‌شک يک الگوي کشوري است و تاکنون يک‌سوم اهالي منطقه در اين مهد قرآن عضو شده‌اند.

گفتنی است، در این مراسم از 114 حافظ 30 جزء قران کریم، 25 نفر از حافظ قرآن تا 10 جزء، 4 نفر حافظ 10 جزء به بالا، 6 نفر حافظ 20 جزء به بالا، 11 نفر حافظ کل قرآن کريم در سال گذشته و 12 نفر حافظ کل قرآن کريم که امسال نائل به درجه حفظ کل شده‌اند تجلیل به عمل آمد.

حافظان قرآن کریم کجوار تجلیل شدند+تصاویر

حافظان قرآن کریم کجوار تجلیل شدند+تصاویر

حافظان قرآن کریم کجوار تجلیل شدند+تصاویر
captcha