مرکز حقوق بشر بحرین: آل خلیفه به سرکوبها پایان دهد
کد خبر: 3616150
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

مرکز حقوق بشر بحرین: آل خلیفه به سرکوبها پایان دهد

گروه بین الملل: مرکز حقوق بشر بحرین ضمن انتقاد از جنایات ضد بشری آل خلیفه، از این رژیم خودکامه خواست به سرکوب شهروندان و نقض آزادی بیان در این کشور پایان دهد.

مرکز حقوق بشر بحرین: آل خلیفه به سرکوبها پایان دهد
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، مرکز حقوق بشر بحرین در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر با اشاره به تشدید سرکوبهای اخیر رژیم آل خلیفه علیه معترضان، ذکر کرده است: آزادی بیان حقی طبیعی تمام اقشار جامعه بوده و بر اساس آن هر شهروند باید از این حق خود دفاع کند.
مرکز حقوق بشر بحرین همچنین در ادامه با بیان اینکه انتقاد جزء حقوق اساسی شهروندان بحرین است، تصریح می کند: رژیم آل خلیفه باید به نظام سرکوبگرانه خود که تنها تخریب و تضعیف ملت آزادی خواه این کشور است، پایان دهد.
جنایات رژیم سرکوبگر آل خلیفه علیه ساکنان الدراز در حالی است که حاکمان بحرین بر رویکردهای پلیسی، امنیتی و تشدید اختناق سیاسی و اجتماعی اصرار می ورزند و به اقدامات غیرقانونی خود ادامه داده و فضای ترس و ناامنی را در این کشور افزایش داده اند.
حقیقت آن است که رژیم آل خلیفه با حمله به منطقه الدراز و یورش به منزل فقیه عالی قدر آیت الله شیخ عیسی قاسم و به خاک و خون کشیدن ده ها نفر از معترضان مظلوم و بی دفاع، نه تنها کمکی به حل بحران این کشور نمی کند، بلکه اعتراضات مسالمت آمیز شهروندان بحرینی را افزایش داده است.
بحرین از فوریه 2011 صحنه اعتراض‌های مسالمت آمیز ضد رژیم آل خلیفه است.
captcha