تجلیل از نفرات برتر مسابقات رادیویی رمضانیه در موریتانی
کد خبر: 3616149
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷

تجلیل از نفرات برتر مسابقات رادیویی رمضانیه در موریتانی

گروه بین الملل: مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقات رادیویی رمضانیه با حضور «عبدالله ولد حرمة الله» مدیر عامل رادیو موریتانی برگزار شد.

تجلیل از نفرات برتر مسابقات رادیویی رمضانیه در موریتانی
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری سراج، «عبدالله ولد حرمة الله»، مدیر عامل رادیو موریتانی در مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقات رادیویی رمضانیه با بیان این که شنوندگان رادیو در ماه رمضان برنامه های ویژه ای را پیگیری می کردند به ویژه برنامه های «روضة الصیام» و «رمضان الکریم»، از تهیه کنندگان این برنامه ها و نقش آفرینی فرهنگی آنها قدردانی کرد.
در این مراسم که با حضور تعدادی از دست اندرکاران رادیو و اهالی فرهنگ برگزار شد، از نفرات اول تا سوم با اعطای هدایای نقدی و غیر نقدی تچلیل به عمل آمد.
جمعیت موریتانی بر اساس برآورد سال ۲۰۱۳ حدود ۳ میلیون و ۵۳۷ هزار نفر بوده‌است. موروها (ترکیب آفریقایی‌ها، عرب‌ها و بربرها) حدود ۷۰ درصد جمعیت موریتانی و سایر اقوام غیر عرب‌زبان آفریقایی حدود ۳۰ درصد جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند.
تقریباً صددرصد جمعیت مسلمان و اکثراً سنی هستند. فرقه صوفیه تیجانیه نیز در این کشور (و همچین مراکش و سنگال) پیروان زیادی دارد. زبان رسمی کشور عربی است.

captcha