خدمت خالصانه به كودكان نيازمند و سادات فاطمی از توفیقات سیدرضا نیری بود
کد خبر: 3614394
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

خدمت خالصانه به كودكان نيازمند و سادات فاطمی از توفیقات سیدرضا نیری بود

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام شهاب مرادی در کانال تلگرام خود با انتشار پیامی رحلت جناب آقای حاج سید رضا نیری را تسلیت گفت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جناب آقای سید رضا نیری، سرپرست اسبق کمیته امداد امام خمینی(ره) درگذشت به همین مناسبت حجت‌الاسلام شهاب مرادی در کانال تلگرام خود با انتشار پیامی رحلت ایشان را تسلیت گفت. متن پیام را در ادامه می‌خوانید.


« سلام
خبر درگذشت دوست و برادر ارجمندم جناب آقای حاج سيدرضا نيّری موجب تألم و تأثرم شد. اين مرد صبور، مومن و مجاهد و انقلابي از چهره هاي خوش نام، خوش سابقه و خوش عاقبت بود. او هميشه؛ چه خيلي قبل تر و چه بعد از دوران مسئوليتش در كميته امداد امام خميني ره، وجه همتش امداد و خدمت به محرومين و مستضعفين جامعه بوده و اين را تكليف ديني و انقلابي خود ميدانست و با وجود بيماري و ضعف تا آخرين روزها عاشقانه و مجاهدانه تلاش كرد. از توفيقات خاص آن مرد مهربان، خدمت خالصانه به كودكان نيازمند و سادات فاطمی بود. اين مصيبت را به خانواده گرامي و محترم ايشان تسليت گفته و از خداي مهربان بهترين مراتب رحمت و مغفرتش را براي روح آن كافلِ ايتام و راحمِ مساكين خواستارم.
شهاب مرادی
يازدهم تيرماه نود و شش»

علیرضا برومند

captcha