تهران در یک نیم‌روز؛ شبیه دهه 60 شد
کد خبر: 3607419
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی نوشت:

تهران در یک نیم‌روز؛ شبیه دهه 60 شد

گروه شبکه‌های اجتماعی: شهاب مرادی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز تهران در يك نيم روز، شبيه دهه 60 و همان تيراندازی‌های بی‌هدف و ترورهای كور شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از حادثه تروریستی امروز تهران نوشت:
تهران در یک نیم‌روز؛ شبیه دهه 60 شد
امروز تهران در يك نيم روز، شبيه دهه 60 شد، همان تيراندازی‌های بی‌هدف و ترورهای كور. نمايشی كوتاه از حقارت‌ها و كينه‌های عميق و دشمنی‌هاي نيابتی! مهم نيست اين عمليات تروريستي را داعش به عهده بگيرد يا نگيرد تحليل اغلب مردم اين است كه كار، كارِ اسرائيل است هر چند شبيه كار منافقين و داعش بود ولی تمامی دشمنان هم خوب مي‌دانند «دوران بزن و در رو تمام شده!»
با تسليت به بازماندگان شهدای روزه‌دار و مظلوم امروز و آرزوی بهبودی كامل برای مجروحين و خداقوت و دست مريزاد به دلاوران ناجا و وزارت اطلاعات و سپاه و بسيج و اورژانس به نظر می‌رسد نبايد فراموش كنيم؛ دشمن همه ما آمريكا و اسرائيل است! پس متلک‌های سياسی عليه يكديگر بازی در زمين دشمن است.
مردم حسينی ما شجاع و هوشيار و غيورند و اين بزرگ‌ترين سرمايه ملی و موجب امنيت جامعه ماست و چيزی كه مهم است همين است و الا دنيا به ما تسليت بگويد يا نگويد، برج ايفل رنگ پرچم ما بشود يا نشود و ... اصلا مهم نيست! واقعا مهم نيست. مهم وحدت، همدلی و برادری خودمان و اعتماد و اطاعت از رهبری و لحظه‌ای نترسيدن از دشمن است.
نثار ارواح طيبه شهدای امروز و تمامي شهدای ترور و شهدای مدافع حرم و برای سلامتی حاج قاسم سليمانی و تمامی مبارزان و مدافعان حرم، صلوات.

التماس دعا
شهاب مرادی
captcha