ختم قرآن رمضانیه در مسجد کوفه
کد خبر: 3605168
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

ختم قرآن رمضانیه در مسجد کوفه

گروه بین‌الملل: شعبه قرآن کریم تولیت مسجد بزرگ کوفه و مزارهای وابسته به مناسبت ماه رمضان ختم قرآن رمضانیه برگزار کرده‌ است.

ختم قرآن رمضانیه در مسجد کوفه
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از وب‌سایت مسجد بزرگ کوفه، سید‌عادل الیاسری، مسئول شعبه دارالقرآن مسجد کوفه گفت: تولیت این مسجد مجموعه فعالیت‌های رمضانیه در این ماه مبارک اجرا کرده که مهم‌ترین آن ختم قرآن(جزء‌خوانی) بوده است.
وی افزود: یازدهمین سال متوالی است که مسجد کوفه ختم قرآن رمضانیه برگزار می‌کند و این مراسم هر روز در مصلای مسلم بن عقیل(ع) برگزار می‌شود.
الیاسری تصریح کرد: جلسات رمضانیه مسجد نیز شامل فعالیت‌هایی به منظور افزایش آگاهی‌های فقهی و معرفتی مؤمنان است و حضور آنان در این مسجد بزرگ در ایام مبارک رمضان نیز اجر و پاداش خاص خود را دارد.
وی همچنین گفت: قرائت دعای افتتاح پس از نماز مغرب، نشست‌های دینی با حضور اساتید حوزه علمیه با موضوع فرهنگ و اهداف روزه‌داری و تأثیر روزه در ساخت جامعه‌ای مسلمان و الگو از دیگر برنامه‌های مسجد کوفه در ماه رمضان است.
عادل الیاسری یادآور شد: ختم قرآن رمضانیه هر شب پس از سخنرانی اساتید حوزه با حضور عاشقان قرآن و زائران مسجد کوفه در این مسجد برگزار می‌شود.
captcha