مدیرکل ارشاد خراسان رضوی کسب رتبه اول توسط قاری مشهدی را تبریک گفت
کد خبر: 3601718
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

مدیرکل ارشاد خراسان رضوی کسب رتبه اول توسط قاری مشهدی را تبریک گفت

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی کسب رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی توسط حامد علیزاده، قاری بین‌المللی مشهدی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، سیدسعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، کسب رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی توسط حامد علیزاده، قاری بین‌المللی خراسانی را تبریک گفت.
متن پیام تبریک سیدسعید سرابی، به شرح ذیل است:
منت خدای را که بار دیگر در ایام مبارک شعبان‌المعظم، جهان اسلام مفتخر به نوای جان‌بخش و درخشش طنین روح‌افزای جوانی برومند از ایران اسلامی شد.
نورچشم صالحی از نخبگان قرآنی خراسان رضوی که در جوار بارگاه حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) به شاگردی اساتید و بزرگان حوزه کلام وحی نشست، پرورش یافت و با نور حضرت حق در مسیر پر تلألو آیات مصحف شریف، در مهد قرائت و تلاوت قرآن، خراسان رضوی و شهرستان تربت‌جام شد، وحدت ایران اسلامی، به حمد الهی تا بدان جا رسید که اکنون سرافرازی و سربلندی ایران در جهان اسلام، مدیون به چنین رویش‌های قرآنی انقلاب اسلامی است.
و چه غروری است که صفای کلام الله را به لحن خوش و آوای داوودی به جهانیان رسانیدن و بر قله افتخار برترین قاری مسابقات بین‌المللی مالزی استوار شدن.
کسب این فر و فخر از سوی جوان با قدر قرآنی خراسان رضوی، جناب آقای حامد علیزاده، شایان تبریک و تهنیت به حضرت ولیعصر(عج) و مقام معظم رهبری حفظه الله و خانواده محترم و اساتید و مدرسان معزز قرآنی و جامعه مکرم، خادمان، حافظان و قاریان استان سرافراز خراسان می‌باشد.
امید به توفیقات روزافزون و آینده‌ای پر از فروزش پیغام باری‌تعالی، به یقین با عنایت الهی نصیب طریق این جوان بزرگوار بوده و خدایش در پناه سایه رحمت ماندگارش محفوظ خواهد داشت. آینده‌ای که با حضور گرامی استادان معظم، بهره جوانان این خطه بوده و خواهد بود.
روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
captcha