پرباری سال 95 برای شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3586815
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

پرباری سال 95 برای شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال 95 برای شرکت آب و فاضلاب استان در حوزه‌های مختلف پربار بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی لدنی‌نژاد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد امروز، 15 فروردین‌ماه در جمع معاونان و کارکنان شرکت آبفای استان با بیان اینکه تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال جدید باید همواره  مدنظر همه ما باشد، افزود: شرکت آب و فاضلاب استان تمام توان خود را در این زمینه به کار خواهد گرفت.
وی سال 95 را سالی پربار برای شرکت آب و فاضلاب استان در حوزه‌های مختلف دانست و بیان کرد: طرح‌های مهمی از جمله تکمیل فازدوم تصفیه‌خانه فاضلاب دوگنبدان، جذب اعتبار برای احداث تصفیه‌خانه اضطرارای شهر یاسوج و مرمت شبکه توزیع آب شرب شهر یاسوج، اصلاح و مرمت بیش از 40 کیلومتر شبکه توزیع آب در شهرهای استان از جمله مهم‌ترین عملکرد شرکت در سال گذشته بود‌.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از انجام و صدور مجوز تبصره 3 آب و فاضلاب در شهرهای استان و جذب اوراق مشارکت به عنوان بخش دیگری از فعالیت‌های شرکت آبفای استان در سال گذشته یاد و خاطرنشان کرد: تکمیل مطالعات تصفیه‌خانه فاضلاب سی سخت و چرام نیز از دیگر فعالیت‌های مهم شرکت در سال گذشته بود.
لدنی‌نژاد با بیان اینکه بیش از 300 قراداد بلاتکلیف در حوزه حقوقی و قراردادها در سال گذشته تعیین تکلیف شد، تصریح کرد: راه‌اندازی اتوماسیون متمركز ادارات تابعه شركت آب و فاضلاب استان نیز از دیگر فعالیت‌های این شرکت در حوزه انفورماتیک بود که به نوبه خود نقش بسزایی در  سرعت مکاتبات و کاهش هزینه‌ها خواهد داشت.
وی همه این موفقیت‌ها را مرهون تلاش و همت کارکنان آب و فاضلاب استان در همه سطوح دانست و اضافه کرد: باید تلاش کنیم در سال جاری نیز با همت جهادی در وظیفه ذاتی خود که همان سقائی شهروندان و مردم استان است، موفق و سربلند باشیم.

منبع: ایسنا
captcha