حل معضل بیکاری در کرمانشاه و لزوم بهره‌گیری از سرمایه آستان قدس رضوی
کد خبر: 3578969
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷

حل معضل بیکاری در کرمانشاه و لزوم بهره‌گیری از سرمایه آستان قدس رضوی

گروه اجتماعی: آیت‌الله علما در اولین نشست کارگروه نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با اشاره به سرمایه و امکانات آستان قدس رضوی، گفت: با بهره‌گیری از این امکانات می‌توان به رفع مشکل بیکاری در استان کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز در اولین نشست کارگروه نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه، گفت: آستان قدس رضوی از سرمایه و امکانات فراوانی برخوردار است که با بهره‌گیری از این امکانات می‌توان به رفع مشکل بیکاری در استان کمک نیز کرد.
وی با ابراز تأسف از رتبه نخست استان در آمار بیکاری در کشور، افزود: برطرف ساختن این معضل نیازمند تلاش مسئولان و ارائه راه‌کارهای مناسب است.
آیت‌الله علما اظهار کرد: استان کرمانشاه از جوانان با اراده و با استعداد و منابع خوب و سرشاری برخوردار است بنابراین نباید این آمار بالای بیکاری در استان تداوم داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر تلاش مسئولین استان برای ایجاد زمینه‌های سرمایه‌گذاری آستان قدس در کرمانشاه، گفت: امید است برکات معنوی آستان قدس رضوی شامل حال جوانان استان کرمانشاه شده و معضلات استان را مرتفع سازد.
آیت‌الله علما درپایان خواستار فراهم شدن امکان سفر زیارتی اقشار کم درآمد استان به مشهد مقدس شد و افزود: فراهم شدن امکانات سفر این اقشار به مشهد مقدس از نظر خداوند سبحان دور نخواهد ماند.
captcha