ایستادگی در مقابل استکبار جهانی عمل به وصیت شهداست
کد خبر: 3567984
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
جمیاری:

ایستادگی در مقابل استکبار جهانی عمل به وصیت شهداست

گروه اجتماعی: امام جمعه رومشکان با اشاره به این‌که شهدای ما خون‌شان را در پای درخت دشمنی با آمریکا ریخته‌اند،گفت: توجه به جوانان و نگه‌داشتن جوانان و دشمنی با آمریکا و اسرائیل از سفارش‌های شهداست؛ لذا ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل عمل به وصیت شهداست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین جمیاری، امام جمعه رومشکان در یادواره شهدای ورزشکار خرم‌آباد که امروز یک‌شنبه، دهم بهمن در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: یادواره شهدا تاثیر معنوی بر روحیه انسان دارد این در حالی‌است که یادواره شهدا به‌معنای بیعت مجدد با شهدا است.
وی با اشاره به این‌که طبق آیات قرآن‌کریم شهدا زنده و دارای رزق هستند، اضافه کرد: امروز مملکت ما در امنیت قرار دارد و فرزندان ما با آرامش خاطر تحصیل می‌کنند که این امنیت و اقتدار ما همه از رزق شهداست.
جمیاری با اشاره به این‌که باید به جامعه ورزشکاران اهمیت بیشتری داده شود،  اظهار کرد: استان لرستان دارای قهرمانان و پهلوانان و ورزشکاران فراوانی است این در حالی‌است که یادواره شهدای ورزشکار در لرستان باید بانهایت شکوه و عظمت برگزار شود.
امام جمعه رومشکان توجه به جوانان و نگه‌داشتن جوانان را از وصیت‌های شهدا دانست و اظهارکرد: استان لرستان دارای بیشترین آمار بیکاری است لذا باید از خط محرومیت و بیکاری خارج شود.
 وی با اشاره به این‌که شهدای ما خون‌شان را در پای درخت دشمنی با آمریکا ریخته‌اند، تصریح کرد: دشمنی با آمریکا و اسرائیل از سفارشات دیگر شهداست لذا ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل عمل به وصیت شهدا ست.
جمیاری یکی‌از اهداف اصلی نظام اسلامی را دشمنی با استکبار جهانی دانست و ادامه داد: سومین هدف و وصیت شهدا دفاع از مظلومین عالم مانند مردم فلسطین و سوریه است.
امام جمعه رومشکان هدف اصلی شهدا در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دفاع از حریم ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی باید اقتصاد مقاومتی عملی شود زیرا اقتصاد مقاومتی درون‌زا است و باعث ایجاد یک قدرت داخلی می‌شود.
captcha