تداوم لغو نماز جمعه در «الدراز» بحرین
کد خبر: 3562208
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
برای چندمین هفته انجام شد؛

تداوم لغو نماز جمعه در «الدراز» بحرین

گروه بین الملل: نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه جمعه این هفته نیز برابر 24 دی، مانع اقامه نماز جمعه بحرینی ها در منطقه محاصره شده «الدراز» شدند.

تداوم لغو نماز جمعه در «الدراز» بحرین
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «مرآة البحرین»، دژخیمان رژیم آل‌خلیفه امروز، 24 دی ماه، نیز از ورود امام جماعت مسجد جامع امام صادق(ع) به منطقه «الدراز» منامه برای چندمین هفته متوالی ممانعت کردند و همین امر سبب شد که نماز جمعه شیعیان بحرین لغو شود.
براساس این گزارش، نیروهای امنیتی رژیم آل‌خلیفه از ورود امام جماعت مسجد جامع امام صادق(ع) و شهروندان شیعه به منطقه «الدراز» ـ محل سکونت آیت‌الله عیسی قاسم ـ برای اقامه بزرگترین نماز جمعه شیعیان که در این مسجد برگزار می‌شود، ممانعت کردند.
شاهدان عینی اعلام کردند: دژخیمان رژیم بحرین همچنین، تعدادی از شهروندانی را که برای اقامه نماز جمعه راهی مسجد جامع امام صادق(ع) بودند را بازداشت کردند.
نیروهای امنیتی بحرین از بیش از 6 ماه قبل تا کنون به دنبال لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم عالی‌ترین مرجع شیعیان این کشور از ورود نمازگزاران به منطقه الدراز و برگزاری بزرگ‌ترین نماز جمعه شیعیان در مسجد امام صادق (ع) ممانعت کرده و تعدادی از نمازگزاران مجبور شدند نماز امروز را به صورت فردا برگزار نمایند.
captcha