«روز همبستگی» با مسلمانان در تگزاس
کد خبر: 3559133
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴

«روز همبستگی» با مسلمانان در تگزاس

گروه بین‌الملل: مرکز «جامعه آمریکائیان مسلمان کتی»(Katy Center) روز جمعه، 17 دی به مناسبت آغاز سال نو میلادی میزبان مراسمی برای اعلام همبستگی با مسلمانان است.

مراسم «روز همبستگی» با مسلمانان در تگزاس
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از «chron»، «کریستین میلر»، مسئول هماهنگی این مراسم با کمک دوستان و همکاران خود پس از رایزنی با متولیان مساجد و کلیساهای شهر «هیوستون» در تگزاس، این مراسم را جهت حمایت از مسلمانان در برابر سیاست‌های غلط ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا سازماندهی کردند.
وی درباره انگیزه برگزاری این مراسم گفت: به دلیل وجود دیدگاه‌های منفی زیاد علیه مسلمانان به‌ویژه پس از انتخابات آمریکا تصمیم گرفتم این دیدگاه‌ها را تغییر دهم.
میلر افزود: در این مراسم همه مردم را تشویق خواهیم کرد تا سال جدید را با گام‌های درست و با عشق و دوستی نسبت به دیگران شروع کنند.
وی اظهار کرد: این وظیفه همه مردم است که همدیگر را دوست بدارند.
قرار است، مراسم با حضور پیروان تمام ادیان برگزار شده و میهمانان پلاکاردی حاوی پیام «ما همه یک امت هستیم» به زبان انگلیسی و عربی در دست داشته باشند.
«نفیسه منشی»، مسئول هماهنگی برنامه‌های مرکز کتی گفت: قرار است، در ابتدا مسلمانان حاضر در مراسم نماز جمعه را برگزار کرده و سایر میهمانان با نگاه کردن، در مورد نماز اطلاعاتی بیاموزند.
وی گفت: دکتر معین‌الکودا، عضو «مجمع حقوقدانان مسلمان آمریکا» درباره مفهوم همبستگی سخنرانی خواهد کرد.
captcha