زیارت نیابتی حرم امام حسین(ع) در روز عرفه
کد خبر: 3529606
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸

زیارت نیابتی حرم امام حسین(ع) در روز عرفه

گروه بین الملل: آستان حسینی، عاشقان و دلدادگانی را که در روز عرفه فرصت حضور در کربلای معلی پیدا نکردند، به مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این آستان برای شرکت در طرح زیارت نیابتی فراخواند.

زیارت نیابتی حرم امام حسین(ع) در روز عرفه

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی «آستان حسینی»، تولیت آستان مقدس امام حسین(ع) از اجرای طرح زیارت نیابتی در روز عرفه به نیابت از تمام افرادی که امکان حضوردر کربلا برایشان امکان‌پذیر نیست، خبر داد.
«ولاء صفار»، مسؤول شعبه اطلاع‌رسانی آستان حسینی در این باره گفت: این شعبه با همکاری شعبه خادمان حرم حسینی، مقدمات لازم را برای برگزاری مراسم زیارت نیابتی حرم مطهر امام حسین(ع) را فراهم کرده‌ و به همین منظور صفحه‌ای بر روی پایگاه رسمی آستان مقدس حسینی تعبیه شده است.
وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس الکترونیک «http://www.imamhussain.org/arabic/enaba»، خود، آشنایان و یا حتی افرادی را که در قید حیات نیستند، نا‌م‌نویسی کرده و ثواب این زیارت را ببرند.
ولاء‌ صفار تأکید کرد: «اسامی تمام افرادی که در این صفحه ثبت شود، در مراسم دعای عرفه در جوار حرم حسینی شرکت داده خواهد شد و نام این افراد در داخل ضریح مرقد امام حسین(ع) نیز قرار خواهد گرفت».
وی در پایان گفت: این مراسم همچنین به صورت زنده و مستقیم از صفحه رسمی آستان مقدس حسینی در شبکه اجتماعی «فیسبوک» به آدرس https://www.facebook.com/imamhussainorg قابل دریافت است.
captcha