تقدم بر تکریم قهرمانان قرآنی الگوسازی شود
کد خبر: 3524179
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳

تقدم بر تکریم قهرمانان قرآنی الگوسازی شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرآن مسیر سیاسی و اجتماعی ما را با نشان دادن استوارترین راه‌ها مشخص می‌کند، گفت: تقدم بر تکریم قهرمانان قرآنی باید الگوسازی شود تا انگیزه و رغبت میان مردم بالا رود.

احمدعلیرضابیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: فرهنگ انسان‌ساز قرآن کریم هر لحظه باید در جامعه حاکم باشد تا بتوانیم در مقابل نگرش‌های بیهوده ایجاد شده بایستیم.

وی ادامه داد: دوری از قرآن زیبنده جمهوری اسلامی ایران نیست و فرهنگی که از قرآن نشأت گیرد اقبال عمومی را به ارمغان خواهد آورد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تکریم افرادی که توانسته‌اند در مسابقات قرآنی افتخارآفرینی کنند باید الگوسازی شود، افزود: از این طریق می‌توان انگیزه و نشاط را علاوه بر متسابقین بلکه در بین عموم مردم ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمامی موضوعات فرهنگی و مخصوصاً توجه به فرهنگ قرآنی در اولویت قرار داده شده است و کمسیون فرهنگی و برنامه ششم توسعه رسیدگی این امور را تقدم راه خود قرار داده است و اهتمام ویژه در این زمینه خواهد داشت.

captcha