عین قانا؛ ایستگاه پایانی محافل قرآنی در لبنان
کد خبر: 3513022
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

عین قانا؛ ایستگاه پایانی محافل قرآنی در لبنان

گروه بین‌الملل: محافل قرآنی شعبه دارالقرآن آستان مقدس حسینی به مناسبت ماه‌ مبارک رمضان در لبنان با برگزاری محفلی در شهرک «عین قانا» به کار خود پایان داد.

پایان محافل قرآنی رمضانیه در لبنان

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری قرآنی «قاف»، شعبه دارالقرآن آستان مقدس امام حسین(ع) در لبنان، آخرین محفل قرآنی رمضانیه را در شهرک «عین قانا» واقع در استان «نبطیه» لبنان برگزار کرد.
این محفل انس با قرآن با تلاوت شوقی ابوالحسن، قاری لبنانی آغاز شد و پس از آن دعای فرج امام زمان(عج) و سرود «نداء العقیده» توسط حاضران خوانده شد.
در بخش دیگری از این محفل قرآنی، حسین موسی از قاریان لبنانی، آیاتی از قرآن را برای حاضران تلاوت کرد، سپس محمد مهدی عباسیان و محمدرضا اکبریان از حافظان قرآن کشورمان در منبر این محفل حاضر شدند و به پرسش‌های حضار درباره شماره آیات در سوره‌های قرآن و .. پاسخ دادند.
بنابراین گزارش، در پایان اين محفل قرآنی که سید علی ابوالحسن، مدیر شعبه دارالقرآن آستان حسینی در لبنان آن را اداره می‌کرد، هدایایی متبرک حرم مطهر امام حسین(ع) به حاضران تقدیم شد.
یادآور می‌شود، محافل قرآنی در شب‌های ماه مبارک رمضان به همت شعبه دارالقرآن آستان مقدس حسینی در لبنان در شهرهای بعلبک، بیروت، نبطیه، ناقوره و دیگر شهرهای این کشور برگزار شد.
captcha