دوچرخه‌سواران خوزستانی مسير اهواز تا مرقد امام راحل را ركاب می‌زنند
کد خبر: 3501616
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

دوچرخه‌سواران خوزستانی مسير اهواز تا مرقد امام راحل را ركاب می‌زنند

گروه اجتماعی: هیئت 12 نفره دوچرخه‌سواری استان خوزستان به منظور میثاق با آرمان‌های امام خمينی(ره) و مقام معظم رهبری مسير اهواز تا مرقد امام راحل را رکاب می‌زنند.

امیر آهن‌جان، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: به منظور میثاق با آرمان‌های امام راحل و ولایت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی هیئت دوچرخه‌سواری متشکل از 12 نفر مسیر اهواز به مرقد امام خمينی(ره) و حسینیه جماران را رکاب می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه این هیئت دوچرخه‌سواری روز گذشته 7 خردادماه به مقصد تهران حرکت کرده‌اند، افزود: این هیئت دوچرخه‌سواری روزانه 190 کیلومتر رکاب خواهند زد.

آهن‌جان با بیان اینکه این گروه متشکل از پیشکسوتان 35 تا 47 ساله هیئت دوچرخه سواری استان خوزستان هستند، افزود: این هیئت روز 13 خردادماه به مرقد امام راحل خواهند رسید و در مراسم بزرگداشت رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شرکت خواهند کرد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان خوزستان در ادامه گفت: دوچرخ سواران خوزستانی 15 خردادماه مسیر مرقد مطهر امام خمینی(ره) تا حسینیه جماران را رکاب خواهند زد و سپس به استان بازخواهند گشت.

آهن‌جان تصريح كرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با هیئت‌های دوچرخه سواری استان‌های لرستان، اراک، قم و تهران در مسیر پیام هیئت دوچرخه سواری استان خوزستان (میثاق با امام راحل و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و ولایت) در استان‌های مذکور اعلام می‌شود.

captcha