افشای طرح ترور سید‌حسن نصرالله
کد خبر: 3467434
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

افشای طرح ترور سید‌حسن نصرالله

گروه بین‌الملل: جواد نصرالله با انتشار ویدئویی از طرحی مشترک برای ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان پرده برداشت.

پسر سید‌حسن نصرالله: می‌خواستند پدرم را ترور کنند
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه «الدیار» لبنان، در این ویدئو خبری بدین مضمون آمده است که رسانه‌های گروهی اعلام کرده‌اند دستگاه‌های جاسوسی عربستان، بحرین، برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و نمایندگان موساد و سیا(آژانش جاسوسی آمریکا) طرح ترور سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را برنامه‌ریزی کرده‌اند.

گوینده خبر این ویدئو  می‌گوید: پس از سخنرانی سیدحسن نصرالله به مناسبت اعدام شیخ نمر، خشم و غضب شدیدی بر این گروه‌ها حاکم شد و دستگاه اطلاعاتی عربستان به دستور پادشاه برای حذف فیزیکی دبیرکل حزب‌الله وارد عمل شد و نام وی در اولویت فهرست کسانی قرار گرفت که باید ترور شوند.

بنابر گزارش منتشره در این ویدئو، به همین منظور اتاق امنیتی مشترکی با حضور دستگاه‌های اطلاعاتی جاسوسی مذکور با هدف ترور رهبر مقاومت لبنان تشکیل شد.
 
دبیرکل حزب‌الله لبنان سیزدهم دی‌ماه در سخنانی تأکید کرد: اعدام شیخ نمر باقر النمر بیش از هر زمان دیگر چهره جنایتکار و تکفیری نظام عربستان را به جهان نشان داد.

وی با اشاره به تلاش و سرمایه‌گذاری عربستان برای تفرقه‌افکنی در جهان اسلام  یادآور شد: هرجا اختلافی میان سنی و شیعه ایجاد شود نظام عربستان در ورای آن است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان همچنین تصریح کرده بود: کتاب‌هایی که در مدارس سعودی تدریس می‌شود، درست همان چیزی است که توسط داعش تعلیم داده می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۰/۲۵ - ۱۰:۰۹
0
0
کلنا هادی یا اباهادی
captcha