محفل انس با قرآن در مسجد امیرالمؤمنین(ع) رومشکان برگزار ‌شد
کد خبر: 3429339
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

محفل انس با قرآن در مسجد امیرالمؤمنین(ع) رومشکان برگزار ‌شد

گروه مؤسسات قرآنی مرد‌م‌نهاد: محفل انس با قرآن با تلاوت قاری استانی امروز، ۱۰ آبان‌ماه در مسجد امیرالمؤمنین(ع) رومشکان برگزار ‌شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: محفل انس با قرآن امروز، 10 آبان‌ماه از ساعت 11 تا 12 در مسجد امیرالمؤمنین(ع) رومشکان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مؤسسه روح‌الامین مجری این محفل نورانی است، ادامه داد: این محفل به همت هیئت امیرالمؤمنین(ع) و در راستای بسط و گسترش آموزش قرآن در هیئات مذهبی و با تلاوت موسوی، قاری شهرستانی همراه بود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان همچنین از برپایی محفل انس با قرآن در شب گذشته، 9 آبان‌ماه در بروجن خبر داد و افزود: این محفل به همت هیئت متوسل به امام موسی کاظم(ع)  و با همکاری مؤسسه تسنیم در مسجد شیخ احمد این شهرستان برگزار شد.

امیدیان با اشاره به همکاری اتحادیه استانی در اجرای این محافل قرآنی، تصریح کرد: این محفل معنوی با تلاوت علیرضا روزبهانی قاری استانی و با استقبال قرآن‌دوستان همراه بوده است.

وی تأکید کرد: همزمان با برپایی هیئات مذهبی بستر خوبی برای ورود به حوزه قرآنی در هیئات فراهم می‌شود لذا براساس تفاهم منعقد شده با شورای مرکزی هیئات استان این تدبیر اندیشیده شده است تا در مراسم سوگواری محافل قرآنی طی دهه دوم برگزار شود.

captcha