رشد ۶۷ درصدی عواید موقوفات سیستان و بلوچستان نسبت به سال گذشته
کد خبر: 3383507
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

رشد ۶۷ درصدی عواید موقوفات سیستان و بلوچستان نسبت به سال گذشته

گروه اجتماعی :حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان سیستان وبلوچستان گفت :در مقایسه عملکرد شش ماهه اول سال جاری با مدت مشابه درسال گذشته، عواید موقوفات استان ۶۷درصد رشد را نشان می دهد که بیان‌گر عملکرد مطلوب و درجهت تحقق اهداف از پیش تعیین شده می‌باشد .

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن ( ایکنا) از سیستان وبلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان سیستان و بلوچستان با اشاره  به دستاورد های ارزنده اوقاف استان گفت: سامانه جامع اطلاعات موقوفات و اماکن متبرکه اطلاعات بسیار ارزنده ای را در قالب مقایسه ها و ارزیابی عملکرد ستادی و صف در اختیار مدیران می گذارد و بر اساس همین اطلاعات در مقایسه عملکرد شش ماهه اول سال جاری با مدت مشابه در سال گذشته ، عواید موقوفات استان 67 درصد رشد را نشان می دهد که بیان گر عملکرد مطلوب و در جهت تحقق اهداف از پیش تعیین شده می باشد .
تدینی گفت: همچنین بررسی ها نشان می دهد اوقاف سیستان وبلوچستان در جهت اخذ دریافت اجور موقوفات 42 درصد، تحقق عواید 119 درصد و در وصول اجور معوقه 95 درصد پیشرفت و رشد داشته است .
مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان وبلوچستان بیان کرد : تمام سعی و تلاش کارکنان اوقاف وامور خیریه استان در قالب برنامه محوری و در جهت گسترش فرهنگ غنی وقف در جامعه می باشد

captcha