ارسال ۱۳۲ اثر از لرستان به جشنواره ملی آثار و تولیدات حوزه هنری
کد خبر: 3335601
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
امیدی‌پور خبر داد:

ارسال ۱۳۲ اثر از لرستان به جشنواره ملی آثار و تولیدات حوزه هنری

گروه هنر: حوزه هنری لرستان با ارسال ۱۳۲ اثر برگزیده در رشته‌های نمایش، فیلم و انیمیشن، هنرهای تجسمی، موسیقی، ادبیات، ادبیات پایداری و پژوهش زمینه‌ی حضور پرنشاط هنرمندان لرستانی در جشنواره ملی آثار و تولیدات حوزه هنری را فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمدحسین امیدی‌پور، رئیس حوزه‌ هنری لرستان روز گذشته، چهارم مردادماه در جمع خبرنگاران در رابطه با جشنواره ملی آثار و تولیدات حوزه هنری، گفت: جشنواره ملی آثار و تولیدات حوزه هنری یکی از بزرگ‌ترین فستیوال‌های هنری کشور است که تا کنون سه دوره آن برگزار شده و جشنواره چهارم آن 7 تا 9 مهرماه 94 در اصفهان برگزار می‌شود.
وی افزود: حوزه هنری لرستان با ارسال 132 اثر برگزیده در رشته‌های نمایش، فیلم و انیمیشن، هنرهای تجسمی، موسیقی، ادبیات، ادبیات پایداری و پژوهش زمینه‌ی حضور پر نشاط هنرمندان لرستانی را در این جشنواره فراهم آورده است.
رئیس حوزه‌ هنری لرستان بیان کرد: در این میان می‌توان به آثار شاخصی همچون نمایش «چر» رتبه نخست جشنواره ملی تئاتر ماه، شعر و داستان‌های برگزیده‌ی جشنواره سراسری جوان کشور و آلبوم موسیقی «هه و ناز» با صدای حشمت‌الله رجب‌زاده و نوازندگی اردشیر کامکار اشاره کرد.
وی عنوان کرد: امید است این آثار و هنرمندان نمایندگان شایسته‌ای برای فرهنگ و هنر لرستان در چهارمین جشنواره ملی آثار تولیدات هنری باشند.

captcha