ارسال بیش از ۵۲۵ اثر به چهارمین جشنواره نقاشی‌خط و حروف‌نگاری رضوی
کد خبر: 3335255
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

ارسال بیش از ۵۲۵ اثر به چهارمین جشنواره نقاشی‌خط و حروف‌نگاری رضوی

گروه هنر: تا پایان مهلت ارسال آثار جهت شرکت در چهارمین جشنواره «نقاشی‌‌خط و حروف‌نگاری رضوی» در بخش نقاشی‌خط ۳۴۰ اثر از ۹۸ هنرمند و در بخش حروف‌نگاری ۱۸۵ اثر از ۵۴ هنرمند به دبیرخانه برگزاری جشنواره ارسال شده است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ وارشاد اسلامی، احمد محبی گفت: چهارمین جشنواره ملی «نقاشی‌‌خط و حروف نگاری رضوی» درقالب سیزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.



وی ادامه داد: برپایی جشنواره امام رضا(ع) در ترویج فرهنگ و معارف رضوی نقش بسیار برجسته‌ای دارد که اگر به شکل مردمی برگزار شود، رسیدن به اهداف محتوایی مورد نظر سریع‌تر محقق می‌شود.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی اظهار کرد: تا پایان مهلت ارسال آثار جهت شرکت در چهارمین جشنواره «نقاشی‌‌خط و حروف نگاری رضوی»، در بخش نقاشی‌خط 340 اثر از 98 هنرمند و در بخش حروف‌نگاری 185 اثر از 54 هنرمند به دبیرخانه برگزاری جشنواره ارسال شده است.



محبی با اشاره به اینکه در صورت تأیید آثار ارسالی، نفرات برگزیده از طریق سایت اداره‌کل یا تماس تلفنی از هنرمندان برای حضور در مرحله دوم جشنواره دعوت خواهد شد، تصریح کرد: در مرحله حضوری نیز هنرمندان به مدت دو روز فرصت دارند تا آثاری با موضوع فرهنگ و هنر رضوی خلق کنند.



وی ادامه داد: آثار تولید شده در مرحله حضوری با انتخاب هیئت داوران به بخش نمایشگاهی راه می‌یابند.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده نتایج اولیه جشنواره 15مرداد و داوری نهایی آثار 27 و 28 مرداد انجام و نمایشگاه چهارمین جشنواره «نقاشی‌‌خط و حروف نگاری رضوی» و مراسم اختتامیه 29 مرداد برگزار می‌شود.

captcha