برگزاری اجتماع عظیم «من عاشق محمدم(ص)» در مسجد امام حسن مجتبی(ع) لنده
کد خبر: 2757893
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

برگزاری اجتماع عظیم «من عاشق محمدم(ص)» در مسجد امام حسن مجتبی(ع) لنده

گروه اجتماعی: مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اجتماع عظیم «من عاشق محمدم (ص)» در مسجد امام حسن مجتبی(ع) لنده امشب، چهارم بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا خبر داد.

رامین چرومی، مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از برگزاری اجتماع عظیم «من عاشق محمدم (ص)» در مسجد امام حسن مجتبی(ع) لنده امشب، چهارم بهمن‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا خبر داد.

وی با بیان اینکه نظیر چنین مراسمی نیز در مسجد صاحب‌الزمان(عج) یاسوج و مسجد شهیدان گچساران برگزار می‌شود، با بیان اینکه اهانت به پیامبر اسلام از قیام مسلحانه علیه مسلمانان بالاتر است، افزود: نباید به بهانه آزادی بیان، به عقاید و ارزش‌های دیگر ادیان اهانت کرد.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهانت روزنامه شارلی‌ابدو به ساحت مقدس رسول اکرم(ص)، تأکید کرد: این اهانت‌ها و هجمه‌های دشمن به مقدسات اسلام از بدو اسلام تاکنون بوده، لذا خطاب به ملت‌های مسلمان اعلام می‌داریم که دیگر فرصت سکوت و غفلت نیست لذا همه امت‌های اسلامی هوشیار باشند و نسبت به این اهانت به نبی رحمت(ص) بی‌تفاوت نباشند، چراکه پیامبر اکرم(ص) خط قرمز و نقطه اشتراک تمام مسلمانان جهان است.

چرومی از عموم مردم مؤمن و ولایت‌مدار جهت شرکت در این مراسم معنوی و اعلام انزجار از هتاکان به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) دعوت کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خویش از آغاز کارعمرانی 30 رقبه تجاری و 26 باب پنجره با پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد اعتبار بالغ بر 60 میلیون تومان در حرم امامزاده بی بی حکیمه(س) خبر داد و فنداسیون و خاکبرداری بقعه امامزاده ابراهیم علی روستای سربیشه، خاکبرداری بقعه امامزاده شاه مون گشت روستای خردل و کار در بقعه امامزاده یعقوب روستای دیل را از اهم فعالیت‌های در دست اجرا در شهرستان گچساران اعلام کرد.

کارشناس روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد برگزاری همایش «وقف و رسانه» در دهه فجر و تجلیل از خبرنگاران فعال را از جمله برنامه‌های فرهنگی در دست اقدام در شهرستان گچساران عنوان کرد.

captcha