آمار فروش در چهارمین نمایشگاه کتاب دین فراتر از انتظار بود
کد خبر: 2698657
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳

آمار فروش در چهارمین نمایشگاه کتاب دین فراتر از انتظار بود

گروه اجتماعی: مشاور علمی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آمار فروش در چهارمین نمایشگاه کتاب دین فراتر از انتظار بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قم، همایون امیرزاده، مشاور علمی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب حوزه دین در قم اظهار کرد: نمایشگاه کتاب حوزه دین، یک نمایشگاه تخصصی است ومزیت آن نسبت به سایر نمایشگاه‌ها این است که بخش خصوصی به این مسئله ورود موفقی داشته است.

مشاور علمی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: متولی اصلی این نمایشگاه بخش خصوصی بوده است وبا کمترین کمک از نهادهای دولتی این نمایشگاه را برگزار کرده است.

مشاورعلمی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره فعالیت جدی بخش خصوصی در حوزه چاپ و نشر در استان قم گفت: فعالیت جدی بخش خصوصی در حوزه کتاب در استان قم به عنوان یک الگو برای سراسر کشور مطرح است.

امیرزاده گفت: در هیچ نقطه ای از کشور چنین پردیس فرهنگی برای کتاب وجود ندارد و اینکه خود ناشران با سرمایه اندک خود و حمایتهای دولت نمایشگاه خوبی را برپا کرده‌اند جای تقدیر دارد.

مشاور علمی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مشارکت جدی رسانه و تبلیغات محیطی و تلوزیونی می‌تواند در برپایی باشکوه‌تر نمایشگاه‌های مؤثر باشد.

وی با اشاره به اینکه آمار فروش کتاب در این نمایشگاه فراتر از پیش بینی ها بوده است، اظهار کرد: به‌دلیل استقبال بالای مخاطبان مجبور شدیم تا میزان اعتبار برای تراکنش بانکی را افزایش دهیم که نشان دهنده این است که هم تعداد بازدیدکنندگان به نسبت نمایشگاههای دیگر بهتر بوده است و هم آمار فروش عدد فابل توجهی را نشان می‌دهد.

captcha