کلینیک مشاوره غیر حضوری آستان قدس رضوی راه‌اندازی شد
کد خبر: 1454514
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴

کلینیک مشاوره غیر حضوری آستان قدس رضوی راه‌اندازی شد

گروه فضای مجازی: مدیر عامل موسسه خدمات مشاره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی از راه‌اندازی کلینیک مشاوره غیر حضوری در پورتال شبکه جوانان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی، رضا خوراکیان با بیان این خبر گفت: این مؤسسه با بهره‌گیری از مشاوران زبده در زمینه‌های مشاوره‌ پیش از ازدواج، مسائل همسران، کودک و نوجوان و مهارت‌های زندگی؛ با شناسایی ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی تلاش می‌کند تا با ترویج سبک زندگی دینی برخی از نیازهای مهم جوانان را برطرف سازد.
وی افزود: وب‌سایت «باشگاه همسران جوان آستان مهر» وابسته به مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی با سابقه‌ درخشان در عرصه‌ فضای مجازی توانست عنوان بهترین پایگاه مجازی با مخاطب خانواده، در جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال را به دست آورد و اکنون در ترکیب با وب‌سایت‌های دیگر مؤسسه فعالیت خود را در سایت shajar.ir ادامه می‌دهد.
به گفته خوراکیان شبکه جوانان رضوی یکی از اولین مجموعه‌های مجازی کشور و نیز از فعال‌ترین مراکز مشاوره‌ امین با رویکرد اسلامی به شمارمی‌رود که با استفاده از متخصصان نام‌آشنای ملی در عرصه‌های دینی و روان‌شناسی به صورت تخصصی به موضوعات و دغدغه‌های جوانان می‌پردازد.
مدیرعامل مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی عنوان کرد: مشاوره اینترنتی یکی از شیوه‌های مداخلاتی جدید است که به سرعت در سرتاسر جهان گسترش کمی و کیفی یافته و به دلیل ارزان بودن، ناشناس ماندن مخاطب، صرفه‌جویی زمانی و قابلیت دسترسی در هرجا که رایانه‌ای وجود داشته باشد، از استقبال درخور توجهی در جهان برخوردار شده است.
وی درباره خدمات کلینیک مشاوره غیر حضوری شبکه جوانان رضوی گفت: افراد از طریق عضویت در سایت می‌توانند از خدمات مشاوره‌ غیرحضوری مانند پرسش و پاسخ متنی، پرسش و پاسخ صوتی و مشاوره‌ آنلاین استفاده کند.
خوراکیان گفتگوی اینترنتی با مشاوران، دسترسی به تست‌های روانشناسی، ارائه سؤالات متداول مشاوره‌ای، نوبت‌دهی مشاوره حضوری در مرکز مشاوره آستان مهر، ثبت نام در کارگاه‌های آموزشی و جلسات مشاوره گروهی و آشنایی با مشاوران را از قابلیت‌های کلینیک مشاوره شبکه جوانان رضوی عنوان کرد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عارفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۱۵:۲۸
0
0
خوبه
shahla
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۰ - ۱۳:۲۸
0
0
سلام خدا قوت
ی شماره تماس بگید ک بتونم از طریق موبایل تماس بگیرم
من خط ثابت و فضای مجازی ندارم متشکرم
captcha