زائران بیت‌الله الحرام مظهر وحدت باشند
کد خبر: 1449184
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰

زائران بیت‌الله الحرام مظهر وحدت باشند

گروه سیاسی: امام‌جمعه بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: حج فرصتی برای نشان دادن محبت و اخوت اسلامی است و امیدواریم زائران اعزامی مظهر وحدت باشند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی رضایی، امام‌جمعه بیرجند روز 21 شهریورماه در خطبه‌های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف و جدایی بین مسلمانان، اظهار کرد: حج فرصتی برای نشان دادن محبت و اخوت اسلامی است و امیدواریم زائران اعزامی مظهر وحدت باشند.  



وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه سینما یکى از مظاهر تمدن است که باید در خدمت تربیت مردم باشد، اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام با راه‌اندازی بیش از 170 شبکه فارسی زبان قصد دارند سعادت دنیا و آخرت ما را نابود کنند.



امام‌جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه اگر سینما با مدیریت متدین باشد خوب است، عنوان کرد: مسئولان باید در برابر هجوم فرهنگی شجاعانه ایستادگی کنند.



رضایی با بیان اینکه در سفر رئیس‌جمهور به مشهد مقدس از ایشان برای سفر به خراسان جنوبی دعوت کرده است، بیان کرد: امیدواریم با زمینه‌سازی طرح‌های خوبی آماده شود تا رئیس‌جمهور به استان سفر کنند.



وی با تأکید بر اینکه جزء عشق به خدا روزنه‌ای برای نجات بشریت نیست، ادامه داد: باید درس‌های قرآن را یاد بگیریم و به آن عمل کنیم و در دین خود به زیبایی‌ها برسیم.



امام‌جمعه بیرجند خشوع را جریان‌دهنده ذات حق خداوند و نتیجه جاری کردن این چشمه حیات در زندگی دانست و بیان کرد: کسی که نسبت به خداوند تواضع کند و این تواضع از عمق جان وی باشد، خداوند می‌فرماید در نعمت‌های ابدی ما وارد شوید.



رضایی یادآور شد: محبت خداوند دیدنی نیست بلکه چشیدنی است و انسانی که محبت پروردگار را بچشد دیگر به سراغ جنبه‌های دیگر محبت نمی‌رود.

captcha