تشریح برنامه‌های بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در حاجی‌آباد
کد خبر: 1408566
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶

تشریح برنامه‌های بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در حاجی‌آباد

گروه اجتماعی: فرمانده ناحیه مقاومت سپاه حاجی‌آباد برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ازهرمزگان، اباذر سالاری، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه حاجی‌آباد عصر روز گذشته، 29 اردیبهشت در نشستی مطبوعاتی عنوان کرد: ویژه‌برنامه‌های مختلفی به منظور بزرگداشت سوم خرداد در نظر گرفته شده است که در راستای تبیین هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت می باشد.

وی بیان کرد: از جمله برنامه‌های این روز می‌توان به عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا در روز پنجشنبه، اول خرداد اشاره کرد که این مراسم با حضور خانواده‌های معزز شهدا، نیروهای مسلح و آحاد مردم برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه حاجی‌آباد ادامه داد: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی سپاه در سوم خرداد، سخنرانی فرماندهان و ایثارگران دفاع مقدس، پیش از خطبه‌های نماز جمعه، فضاسازی شهر توسط  بسیج اقشار و سرکشی از خانواده های شهدا  از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این روز خواهد بود.

سالاری خاطرنشان کرد: افتتاح 4 پایگاه بسیج و برگزاری یادواره شهدا در مکان تپه نورالشهدا با حضور رزمندگان و خانواده‌های شهدای جنگ تحمیلی و بسیجیان شهرستان حاجی‌آباد از جمله دیگر برنامه هاست.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه حاجی‌آباد برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، حضور در نشست‌های مختلف، نواختن زنگ پیروزی در مدارس را از دیگر برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر دانست و اضافه کرد: علاوه بر برنامه‌های ذکر شده در هر حوزه  و اقشار یک برنامه نمادین و اصلی در کنار سایر برنامه‌ها اجرا خواهد شد.

سرهنگ سالاری گفت: امیدواریم فضای عمومی جامعه و شهر برای بزرگداشت هر چه باشکوه تر سوم خرداد مهیا و روحیه مقاومت و ایستادگی هر چه بیشتر نمود پیدا کند.

captcha