تربیت بیش از 900 مربی مؤسسه نورالقرآن اصفهان
کد خبر: 1334027
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۸

تربیت بیش از 900 مربی مؤسسه نورالقرآن اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه نورالقرآن اصفهان با برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن در رشته‌های مختلف، تاکنون موفق به تربیت بیش از 900 مربی قرآن شده است.


بدرالسادات نقوی، مدیرمسئول مؤسسه نورالقرآن اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با برگزاری این دوره‌های آموزشی، گفت: مؤسسه نورالقرآن اصفهان با برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن در رشته‌های مختلف تاکنون موفق به تربیت بیش از 900 مربی قرآن شده است که این تعداد مربیان در مؤسسات و دیگر مراکز دینی و قرآنی به تدریس علوم قرآنی می‌پردازند.



وی اظهار کرد: این مؤسسه قرآنی از سال 1378 راه‌اندازی شده و از سال 1383 فعالیت خود را به‌ صورت رسمی آغاز کرده است و اهتمام بسیاری در زمینه برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن در راستای ترویج و تعمیق فرهنگ غنی قرآن و توسعه فراگیر انس با قرآن در جامعه دارد.



نقوی عنوان کرد: دوره‌های تربیت مربی قرآن در این مؤسسه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و در پایان دوره‌های آموزشی نیز به برترین‌ها از سوی این نهاد قرآنی گواهینامه اعطاء می‌شود.



مدیرمسئول مؤسسه نورالقرآن اصفهان بیان کرد: دوره‌های تربیت مدرس و تربیت مربی قرآن که به‌ صورت تخصصی در این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود، معمولاً به‌ مدت دو سال به‌ طول می‌انجامد.



وی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها، ضمن آموزش مبانی روش تدریس علوم قرآنی با شیوه‌های کلاسداری به‌ صورت تخصصی آشنا می‌شوند و در حال حاضر نیز دوره تربیت مدرس مفاهیم قرآن در این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود.

captcha